Zagreb, 23. rujna 2024. – Od ponedjeljka 23. rujna 2024. godine ENNA grupa ima novi vizualni identitet. On odražava činjenicu da se ENNA grupa mijenja, raste i širi na nova tržišta, da je diverzificirala poslovanje i da poslujemo u svijetu koji se brzo mijenja.
Želimo stvoriti brand koji je suvremen, uvjerljiv i privlačan i koji odražava naše vrijednosti. Naš je cilj izgradnja snažnijeg identiteta i diferenciranje od konkurencije.
ENNA grupa je robustan poslovni sustav koji se zna i može nositi s izazovima, a istodobno je dovoljno fleksibilan za laku prilagodbu svim budućim promjenama.
U procesu rebrandinga, a temeljem rezultata istraživanja tržišta, promijenili smo logotipove/zaštitne znakove svih tvrtki u grupi, ali i njihov cjelokupni vizualni identitet.
U diviziji ENERGIJA tvrtke su simbolički oblikovane kružno, što odražava neprestani tok energije. Tvrtka ENNA Opskrba mijenja ime i postaje ENNA Next, odražavajući našu usmjerenost na budućnost. U diviziji HRANA, novi vizualni identitet naglašava plod kao završni simbol, dok u diviziji LOGISTIKA linije simboliziraju organiziranost i usmjerenost.
U ENNA grupi njegujemo izvrsnost, cijenimo znanje, uvažavamo različitosti i poštujemo naše zaposlenike i poslovne partnere. Za nas, rast ne znači samo da postajemo veći, rast znači i da postajemo bolji.
Upravo to je način na koji smo u ENNA grupi odlučili rasti.
Zato naš novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici glasi:
Way to grow. odnosno Za sutra koje vrijedi.
Slogan divizije Energija glasi: Turning energy into value ili Energija koja donosi vrijednost
Slogan divizije Logistika glasi: Bringing value everywhere ili Donosi vrijednost, svuda
Slogan divizije Hrana glasi: Where opportunities grow ili Gdje prilike rastu
Rebranding smo odlučili predstaviti i kroz video animaciju.